sobota, 3 grudnia 2011

Świąteczne nowości na msp *u*

Hej , jak zapewne wiecie na msp jest nowy konkurs pod nazwą " CRAZY X_MAS " :D
Ale to nie wszystko , ale do tego dojdziemy potem , teraz zajmiemy się konkursem.
Mi się bardzo podoba , ale najlepsze są w tym wszystkim włosy *u*

 Druga rzecz to świąteczny vip , moim zdaniem nie opłaca się go w ogóle kupować , niestety.
No kosztuje 129.99 zł , no wiem ,że o 20 zł taniej , ale mamy od 10 tys. sc mniej :(
Mamy też 4 unikaty , bonnie się opłaca , ale ta czapka i słuchawki wcale , bo jedna osoba kupi tego vipa , a inna kupi jego look . A co do tego kodu , po prostu większosc osób go zgaduje.
Taka jest bolesna prawda , no ale niektórzy patrzą na to z innego punktu widzenia :)


No a teraz trzecia sprawka , do omówienia. xd
Mianowicie jest to Kalendarz Adwentowy , chyba najbardziej udana rzecz :D
Jest 25 numerków , niektórych jest po dwa vip + nie vip :)
Upominki są rzeczami do wystroju pokojów.
Są malutkie i wiem , że nie są fajne , ale to zbiegiem czasu się zmieni , no potem bd lepsze ;)

No teraz ostatnia nowość na msp  , nie jest to zbyt pomysłowe , bo nie każdy posiada Androida czy Phona :c
No ale aplikacja jest naprawdę fajna i do tego darmowa ;)
To jest właśnie ta aplikacja Świąteczny Kalendarz .

A teraz wam się czymś pochwale , mianowicie dzisiaj rano o 7 , na roratach x.x
Jak co dziennie z tyłu obrazków są pytania , my dajemy odp. i pod koniec rorat ktoś losuje.
Patrze a w koszyku do losowania telefon xD
Moja kol. mówi jak cie wylosują to bierz , a ja ok.
Ale mówią , że to stara nokia czy cuuś ^,^
A tu nagle jakies dziecko losuje , dotyka to pudełko , odwraca , a tu dotykówka *u*
Ale nie wzieła juupi xdd
Nagle mnie wyczytyją , a ja nie szłyszałam xdd
Ale zdążylam , wziełam go , hahah ;D
Ludzie myślą , że rozwalony , ale też nie wiedzieli kto go dal , był nowiutki ^^
A to ksiądz go tam dał , hahah ;d
Teraz bd częściej loswac xddd
Papatki < 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz