czwartek, 23 lutego 2012

Sorry , sorry sorry : c

Mam ogromny żal do Siebie za to co zrobiłam ...
mianowicie zdradziłam moich najlepszych przyjaciół jakich kiedykolwiek mogłam mieć ..
Do tej pory uważałam " star " za fajną koleżankę , ale miarka się przebrała -,-'
Jest wredna , niby ' mądra ' , rozkazuje wszystkim i sama zaczeła do Zuzy i do Uli ..
a potem oczekiwała przeprosin , bo to przecież " królowa " wszystkiego i wszystkich -,-
Pewnie gra na hackach bo w życiu nikt by nie osiągnął 20 lvl w 2 miesiące ..
A tym swoim " pomaganiem " zakrywa to , że oszukuje .
Najlepiej dać jej bana na msp , forever i bd tak jak kiedys : 3
Przepraszam  wszystkich tych których zraniłam wy wiecie . <3
aa i ten przystojniakkk-03 to zapewne jej konto . ;d
Bo jakim cudem jak jej nie ma na msp to jego też , hmm ? ;p
oczekujemy wyjaśnień panno " mądra " ":)"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz